sobota, 9 listopada 2013

Początki ...

Dzień dobry  :) ten blog powstał w wyniku potrzeby dzielenia się z innymi osobami radością i pasją jaką stały się dla mnie lalki. Nie napiszę tutaj, że lalkami interesowałam się w tym kontekście od dzieciństwa bo to nieprawda. Zainteresowanie lalkami rozpoczęło się całkiem niedawno i to w czasie, który był dla mnie trudny (złamałam nogę w sposób, który unieruchomił mnie prawie na pół roku). Dużo czasu spędziłam wówczas na przeglądaniu przepastnej zawartości Internetu. Tak trafiłam na strony producentów i różne blogi prowadzone przez kolekcjonerów, a które z rumieńcami na twarzy studiowałam i podziwiałam. Dziś blacha i śruby z nogi wyjęte, o złamaniu nogi już prawie zapomniałam a zachwyt i entuzjazm lalkowy ze mną pzostał :) 
 
 

3 komentarze:

  1. Witaj w świecie lalek i blogujących :) koniecznie pokaż swoje skarby .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w lalkowej społeczności :). Życzę mile spędzonego czasu wśród lalek i wielbicieli lalek..

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w gronie lalkarzy! ogromnie się cieszę, że wypowiedzi wielu pasjonatów zachęciły Cię do poznania cudownego świata lalek! Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu ciekawych wpisów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga, a jeśli zechcesz pozostawić swoją opinię sprawisz mi jeszcze większą radość! :)