sobota, 30 stycznia 2016

Prototyp baby doll dress i ... nominacja do Liebster Award

Niedawno Integrity Toys ogłosił zapisy do WClub na rok 2016. Tradycyjnie podczas zapisywania się można wybrać lalkę powitalną. W zeszłym roku wybrałam Poppy Parker. W tym roku (jeżeli się zapiszę, bo czas na rozważanie jest do 16 lutego) Poppy mnie nie zachwyciła i zapewne wybiorę inną lalkę,  nie mniej sukienka Poppy w stylu Babydoll spodobała mi się i to BARDZO!

Kupowanie lalki tylko dla sukienki, przy tym kursie dolara, to głupota, ale co tu poradzić na chciejstwo na zaawansowanym poziomie?? ano zawzięłam się i ... postanowiłam taką uszyć :P
Znalazłam śliczny materiał, prawie identyczna z oryginałem ale błękitny w białą krateczkę. Nie byłabym rozsądna szyjąc na żywca z tak pięknego materiału, wiec postanowiłam zrobić prototyp, bo to ze ja chcę uszyć nie znaczy, ze mi wyjdzie :P nie mniej z efektu końcowego jestem całkiem całkiem zadowolona i po wprowadzeniu paru poprawek przy szyciu oryginału powinnam być ostatecznie zadowolona. Przedstawiam zatem wersję roboczą sukienki, która zaprezentowały moje ukochane modelki.




Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się zamieścić zdjęcia oryginalnej gotowej sukienki :)
  

Śpieszę również donieść iż, zostałam nominowana do Liebster Award przez april n paris28 z bloga Fashion Doll Stylist ... jestem niezmiernie wzruszona i wdzięczna! Dziękuję April za to wyróżnienie!

I hasten to report that also was nominated for Liebster Award by april n paris28 from the blog Fashion Doll Stylist ... I am extremely touched and grateful! April Thank you for this award!


Na bloga April zaglądam od dawna a dopiero niedawno odważyłam się skomentować jej prace i twórczość ponieważ mój angielski nie jest niestety taki jak bym chciała aby był.

Zabawa polega na zadaniu pytań przez nominującego i udzieleniu odpowiedzi przez nominowanego. Pytania są po angielsku, i aby na nie odpowiedzieć muszę trochę popracować nad tłumaczeniem, bo chciałabym udzielić odpowiedzi w dwóch językach :) zatem zapraszam do zabawy w następnym wpisie :)


April peek at the blog for a long time and only recently dared to comment on her work and the work because my English is not, unfortunately, like I wanted to be.
Fun is the task of questions by nominating and answering the nominee. Questions are in English, and the answer I have to do some work on the translation, because I'd like to respond in two languages :) Therefore, I invite you to have fun in the next post :)

20 komentarzy:

  1. Prototyp sukienusi wyszedł bardzo ładnie :) Czekam na efekt końcowy na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) tez już się nie mogę doczekać kiedy powstanie oryginał :)

      Usuń
  2. krótkowłosa modelka w afro
    skradła całą mą uwagę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka, nie dziwię się, też ją uwielbiam <3 Ta Barbie stoi przy moim biurku i zawsze mi towarzyszy gdy przy nim pracuję :)

      Usuń
  3. Jak ma się tak zręczne ręce i talent krawiecki w lalkowej skali to kupowanie ubranek w walucie ostatnio koszmarnie drogiej jest bezsensowne ^^ Sukienka jest świetna, przypomina trochę klimatem bawarską dirndl ^^

    Gratulacje z okazji nominacji Liebster Award!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :* faktycznie staniczkiem mocno przypomina bawarską dirndl :) wiedziałam, że w tym elemencie są podobne, ale nie wiedziałam jak się ta sukienka nazywa :P więc tym bardziej jestem wdzięczna za nazwanie mojej wielkiej niewiadomej :)
      Mnie z Baby doll kojarzy się cała reszta, łącznie z kontrafałdami, które uwielbiam i nadają piękną formę tej sukience.

      Usuń
  4. I lovethe dresses! fabulous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Emma :* for your visit and nice comment!
      Hugs!

      Usuń
  5. Wersja robocza BARDZO udana :)
    Gratulacje z okazji nominacji :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że prototyp został przyjęty z entuzjazmem :) z większym zapałem będę mogła się zabrać za oryginał :)

      Usuń
  6. Niby kłaniało by się przysłowie "chcieć, to móc". A jednak , tak sie nie da. Sama chęć nie wystarczy. Masz dziewczyno talent i to widać, na przykładzie tej kolejnej , bardzo pięknej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci za Twoje słowa <3 chciałabym mieć więcej czasu na szycie dla moich lal. Z tym niestety jest obecnie dramatycznie :(

      Usuń
  7. Pikulina, I LOVE the dress you made. It is adorable and you have reason to be proud of the results! Yes, buying dolls just for the clothing seems to be an expensive way to go. So I'm happy you have found another way of getting the dresses you want. Very happy you will be participating in the Liebster Award. I am anxious to see your answers.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks April! With your mouth a compliment is an honor for me!
      You are an amazing artist and I admire you for your ideas and execution creations and ideas for giving us the puppet fashion! HUGS!!!

      Usuń
  8. Cudna sukienka Ci wyszla <3 Gratuluje nominacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula :* Ja Tobie również gratuluję!! Choć chyba już dawno wzięłaś udział w zabawie :) mnie jak widać ... z lekka wolniej idzie ... mam nadzieję, że to się w końcu zmieni :(

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem tej wspaniałej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aya cieszę się, że Ci się spodobała :) mam nadzieję, że efekt będzie jeszcze lepszy gdy powstanie taka sama z docelowego materiału, który na nią przeznaczyłam.
      Dziękuję za odwiedziny! Twój blog jest niesamowity!!! Ciężko mi idzie z komentowaniem na bieżąco, ale w wolnej chwili z miłą chęcią do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  10. Sukienka wyszła ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga, a jeśli zechcesz pozostawić swoją opinię sprawisz mi jeszcze większą radość! :)